onsdag 7. oktober 2015

Strawberry Kisses

Heisan alle sammen <3

Her nord har tempearaturen virkeli synket drastisk, spesielt på natterstid. Jeg er en orntlig frossen pinne, så i natt var det på med ullsokkene og legge ett ullpledd over dynen.
Så isteden for å vise dere ett vinter prosjekt, tenkte jeg at jeg skulle mimre tilbake til sommeren og søte jordbær <3

I dag blogger jeg for kaBoks, og jeg har laget en tag og noen jordbær <3 

 
Jeg savner sommeren, spesielt nå når vinteren nermer seg, dette selv om høsten er min favoritt årstid. 

Er det noe jeg liker med de varme måndene er det jordbær med fløte og sukker. Så når jeg satt å leket meg med flere hjerter, å hadde satt dem sammen, synes jeg det så veldig ut som jordbær. så hvorfor ikke gi ett jordbær til noen du er glad i med ett jordbær kyss <3



 Jeg har satt sammen en liten jordbær og en stor. Tagsen jeg har laget med to typer hvit kartong, å lagt dem oppå værandre. Runt tagsene har jeg svertet med Distress Ink mini, Aged Mahogany og Fired Brick. Blomsterne som er brukt er fra Wild Orchids. På tagsen har jeg stanset ut ordet Kyss, som er en dies fra kaBoks <3 Jordbær er skrevet med små klistremerker.


Det er to størrelser på jordbærene. Den største er laget av 16 hjerter, der to og to er limt sammen. Dette gjorde jeg fordi jeg ville ha samme strukturen på begges sidene. Kantene er gjort slitte og svertet. Når jeg hadde satt sammen alle hjertene, har jeg brukt den røde Wink of Stella kosten, for å få litt gitter. Helt øverst, nedi gropen, er det grønne bladet som er under store papirroser. Så brukte jeg stålstrengen som papirblomsterne er festet til, suret sammen 5 biter og limte nedi gropen.


Det mindre hjertet er satt sammen av 8 hjerter. Her er kantene svertet og etter monteringen har jeg gått over med den klare Wink of Stella kosten.


Så ved å sette sammen disse hjertene, lagde jeg uventet to jordbær som man kan gi til noen man er glade i. Å det beste av alt, det er ingen holdbarhetsdato på dem <3


Da har dere sett mine søte jordbær kyss <3 Håper dere ble inspirert til å gi noen kyss selv ;-)



Ønsker dere alle sammen en flott dag.
 

Klem fra DT Silje Kristin


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This card has been entered into the following challenges:


Hjerteboden 
# Feminint 

Kreativ Hobby 
# Dame 

Scrappe Hjertet 
# 14 Gaver

Brown Sugar Challenge Blog
# 166 Shabby Chic

14 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare flot ud.

    SvarSlett
  2. Så flotte jordbær! Og en ny vri på bruk av hjerter. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuusuen Takk <3 Blir nok å gjør dette igjen mot sommeren å lage en hel korg med de <3

      Slett
  3. This is very beautiful!
    Thanks for joining us at Brown Sugar this week!
    Anna Dt

    SvarSlett
  4. Pretty project! Thanks for joining Brown Sugar Challenge!

    SvarSlett
  5. Det var en stilig løsning på oppgaven.
    Hvem liker ikke jordbær ???
    Takk for at du er med på oktober utfordringen til Kreativ Hobby.
    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hvem liker vell ikke jordbær Kaia ;-) Tuusen Takk <3

      Slett
  6. ÅÅÅ nå fikk jeg sommerfølelsen tilbake....
    Nydelig
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT- Heidi

    SvarSlett
  7. Kjempe flott, skikkelig stilige og kreative jordbær :)
    Takk for at du er med på Oktober utfordringa hos Kreativ Hobby.
    Anita, DT.

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3