søndag 4. oktober 2015

Lovely Baby Books

Hallo Alle sammen <3 

I dag er jeg klar med ett nytt blogg innlegg for Maja Design, og jeg håper denne inpirerer dere <3 

vet dere her nord, har høst været virkelig satt sine røtter. Jeg er hjemme på hjem plassen min i denne helgen å besøker min mor å min yngre søster. Søsteren min er bare så herlig, hun er fantastisk, å hun har tatt meg med ut vær dag for å nyte de flotte fargene som er utendørs. Søsteren min skal oppereres i begge føtterne sine i neste uke, å derfor er det ekstra deilig å få være sammen med henne litt ekstra. 

Denne søndagen hadde jeg lyst å hvise dere to bøker som jeg har dekorert med nydelige mønsterark fra Maja Design, sin flotte serie The Vintage Spring Basics <3 


 Today I am ready for a new blog posting for Maja Design, and I hope this will inspire you <3

You know, here in the north of Norway, the autumn weather really put hes roots. I'm home at my home place, this weekend to visit my mother and my younger sister. My sister are just so wonderful, she's amazing and I love here <3 She has taken me out every day to enjoy the great colors that are outdoors in thise loong walks. Next week my sister get operates in her both ankles, so this time with her is so important for me <3 And aboute 6 week she can walk agin <3.

This Sunday, I wanted to show you two books that I have decorated with beautiful paper from Maja Design, The Vintage Spring Basics collection <3

Vintage-Spring-Basics-P 



 Jeg bladde igjennom alle mønsterarkene i serien, og plukket ut 4 rosa og 4 blå ark som passet sammen. Når jeg hadde bestemt meg for arkene startet jeg bare med å bygge det opp lag på lag. Men før jeg festet dem på, limte jeg fast flere ulike strimler med  hvitt bånd <3 


I browsed through all the pattern sheets in the series, and picked out 4 pink and 4 blue sheets that fit together. Once I had decided the pattern paper, I started to building it up layer by layer. Before I put them on, I glued several stripes with white ribbon on the cover of the books.



Øverst på den rosa boken, har jeg festet to store rosa knapper med sløyfe. Oppå den store sløyfen har jeg festet en mindre knapp med en sløyfe og en liten rosa bling.

I nederst hjørne har jeg brukt 3 rosa hjerte knapper, alle har en sløyfe vær, med en rosa bling.


On the top of the pink book, I have attached two large pink buttons, with a double bow. Atop of the bow, I have attached a smaller pink button, with a bow and a small pink bling.

In the bottom corner, I have 3 pink heart buttons, everyone has a bow, with a pink bling on top.






 Bokstavene med ordet Girl på, er bokstaver fra Prima. Alle bokstavene er gjort hvitere med Wink of Stella Brush White.


The letters with the word Girl on, they are letters from Prima. All the letters are made whiter with Wink of Stella Brush, white.

 

 Siden jeg vil at disse bøkene skal skille seg litt ut, har jeg valgt å dekorere med små blå roser, i mellom de rosa og hvite blomsterne.


 Since I whant these books to stand out a little, I have chosen to decorate with small blue roses, in between the pink and the white flowers.



 På den rosa boken har jeg valgt å gå for blomster fra Wild orchids, Storyteller og Prima. Skellet bladene, har jeg malt hvite med akryl maling.

 I mellom blomsterne har jeg brukt  detaljer som sikkerhetsnål, baby smokk, og metal fra prima med ordet baby på

 On the Pink book, the floers are from Wild Orchids, Storyteller and Prima. The scellet leaf, i have paint withe some white acrylic paint. 

In betwin the flowers, I have used details such as safety pin, Baby pacifier and a metal from Prima, with the word baby on <3





 Den blå boken, er veldig lik den som er i rosa. Hoved forskjellen er at denne boken er blå, og laget til en gutt.

The blue book, is very similar to the pink. The main difference is that this book is blue, and made to a little baby boy <3



 På denne boken er knappene blå i øverste hjørne. Knappene er store og fikantet med en dobbel sløyfe. oppå knappen har jeg en blomster knapp, med en bling oppå sløyfen.

 I det nederste hjørnet kan du se at jeg har brukt 3 runde knapper med mønste. Knappene har vær sin sløyfe med en bling.


On this book, the buttons are blue in the top corner. The buttons are large and have a double bow. On the top of the bow, I have a floral button with a smal bow and a blu bling.

In the bottom corner you can see that I have used 3 round blue buttons with a patterns on. The buttons have a bow and a bling.




 Ordet gutt er festet på lyse blått bånd, her er også bokstavene gjort hvitere med Wink of Stella.


The word Boy, are glued to the light blue ribbon, here are also the letters made whiter with Wink of Stella.



 Blomsterne som jeg har brukt er blå og hvit. Siden jeg hadde blåe roser på den rosa boken, har jeg brukt små rosa på denne. 

Jeg har brukt de samme detaljene på denne boken som på den andre. 

The flowers on this book are blue and white. Since I have blue roses on the pink book, I have used small pink on this book.

I've used the same details on this book, in between the flowers.


 Da har dere sett mine to baby bøker <3 

Ønsker dere alle en fortsatt flott søndag <3 å sender dere masse inspirasjon <3

Now you have seen my two baby books <3

I wish you all a good Sunday <3 
and I send you alot of Inspiration to you <3




 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This Box has been entered into the following challenges:


# 41 Bruk Fargen Rosa
Jeg har brukt rosa, rose knopper fra Storyteller 

Scrappiness 
# 8 Blomster 

Kreativ Scrapping 
# 10 Lag på Lag 

Kort 'O' Mania 
# 138 Lag på Lag, Minst 4 lag 

Ett Trykk 
# Rosa

14 kommentarer:

  1. Så nydelige babybøker! Virkelig skjønne med alle de små detaljene! Gleder meg til du kan begynne å delta på utfordringene våre hos NSHK på nyåret. :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Karen <3 Ja æ gleda mæ å tell å kan delta på utfordringen igjen <3

      Slett
  2. For noen søte barnekort, og flott måte blomstene er arrangert. Takk for et nytt lekkert bidrag til utfordringen til scrappiness ♥

    SvarSlett
  3. Nydelige baby-bøker!! Takk for at du deltar hos Scrappiness :) Klem fra Dt-Anne Gro

    SvarSlett
  4. Så lekre små babybøker du har laget! Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga :)

    SvarSlett

  5. Kjempe flotte babybøker du har lagd, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

    SvarSlett
  6. Kjempesøte bøker og mange flotte detaljer og dekor på de :-)
    Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania. Lykke til :-)

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  7. Så flotte bøker du har dekorert :-) Tusen takk for ditt nydelige bidrag til Ett Trykks utfordring denne gangen! Klem fra Cathrine -DT

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Cathrine <3 Og igjen takk for at jeg fik låne limpistolen på treffet :-) <3

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3