onsdag 14. oktober 2015

Bursdags Hjerter

Heisan Alle sammen <3 

Her nord har det regnet i flere dager nå, temperaturen er ikke noe å skryte av og trærne og skogen runt der jeg bor, begynner å bli naken. Sjøen er aldri rolig og vinden er i alle rettninger. Jeg holder på med flere ulike prosjekter innendørs, med god samvittighet.

Ett av prosjektene jeg har jobbet med er ett nytt kort, laget for kaBoks, å jeg har tenkt å vise en liten fortsettelse på mitt forje innlegg for kaBoks, Jordbær Kyss <3

For en uke siden viste jeg fram jordbær og en tags. Denne gangen har jeg tenkt å vise dere ett bursdagskort, der jeg har brukt den samme teknikken som jeg har brukt når jeg har laget jordbærene <3 

Jeg har laget ett enkelt kort med mange røde hjerter <3 



Øvre halvdel av kortet består av 9 hjerter, der 3 av hjertene er i 3D. 
Jeghar stanset ut hjertene i 3 ulike rød farger, syv av vær farge. For å gjøre det akkurat slik som jeg har gjort det, trenger du 6 1/2 hjerte. 

 

Hjertene som er i 3D, er satt sammen ved å klippe ett hjerte i halv, som jeg limer på mitten av hjertet. Så bretter jeg to av hjertene i to på mitten og inni vær av dem limer jeg ett halt hjertet, før jeg limer fast baksiden på vær side av det halve hjertet.



Under hjertene har jeg brukt en skygge og ord dies med Gratulerer på. Skyggen har jeg stanset ut i mosegummi for å få litt tykkelse på bokstavene og for at de skal poppe bedre frem.


Ett enkelt kort fra meg denne gangen <3


Klem fra DT Silje Kristin

2 kommentarer:

  1. Beautiful! Love the 3d hearts!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Lori <3 I hope you have a grat weekend <3

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3