torsdag 1. oktober 2015

Purple Wooden Box

God Kveld i Stua Dere <3 

I dag er det første oktober, å det første min mor sa til meg når jeg kom hjem i dag, var at det er 85 dager igjen til jul. Tenk det, før vi vet ordet av det, er det vinter og snø, kulle og is, og vi gleder oss til julegavene <3 

Jeg befinner meg hjemme på Inndyr, å sitter forran TV'en å ser på en veldi spennanes fotballkamp, sammens med mamma, Søsteren min Jeanette og Bestefar. Regnet har stilnet for en stund og det er ganske kos å være hjemme <3 

Siden vi har ønsket oktober månde velkommen, tenkte jeg at jeg skulle dele den siste boksen som var i Ett Trykk. 

Purple Wooden Box <3 



Denne boksen her er satt sammen av to tre bokser. 
Du har den store boksen med lokk. Så har jeg festet en mindre en under. Den boksen som er under, er samme type boks som den store. Jeg har ikke brukt lokket, jeg har kledd inn boksen med mønsterark og hat lim runt kanten, der lokket skulle ha vert og limt fast under den store boksen. 

 Arkene som jeg har brukt er fra Pion, er fra deres nye serie som kom ut tidligere denne sommeren. 

  

Jeg gik igjenom den nye serien og bestemte meg for å bruke de lilla arkene i serien, samt som ett ark med skrit på. 

Det jeg har gjort er at jeg har kledd inn den nederste boksen i den mørkeste lilla fargen, så den største i en lysere, og den me skrift på, har jeg brukt på lokket. For at disse fargene skal gå mer overens med værandre, har jeg brukt en punch fra Martha Stewart som heter Cherish. Jeg har laget strimler med den og festet på begge boksene. Den nederste har strimler fra mønsterarkene på den øverste boksen, mens den store har strimler med det mønsterarket som er brukt til lokket. 

Allt av papir på boksen er gjort slitte i kantene og svertet med Distress Ink Frayed Burlap.
 

Denne boksen har mye metall på seg. Jeg har festet fire metall føtter undersiden av boksen. i hjørnen på den store boksen har jeg festet to ulike hjørne charms, den øverste er fra Keiser Craft. På to av sidene har jeg to håndtak og helt frems på boksen er det ett nøkkelhull med en nøkkel i. 
De to sist nevnte er fra Prima og Thim Holtz.



Lokket på denne boksen kan åpnes, på grunn av hengslene som er bak på boksen.



På toppen av lokket har jeg også her brukt metall. Seks ulike blader ligger under de lilla blomsterne. 

Nedenfor bildet ser dere også en av sommerfuglene som preger boksen. 
Disse sommerfuglene er fra ett sett med 3 dies som er fra BoBunny og er svertet med samme Distress som er brukt på mønsterarkene. 




Når jeg startet med blomsterne på denne boksen her, plasserte jeg de tre store lilla blomsterne først, på mitten av lokket. Disse blomsterne er kjøpt på Panduro, å det er en skam at man ikke lengre får tak i dem. Jeg synes størrelsen er helt fantastisk. 

 


Resten av blomsterne er plassert likt i mellom vær av de store rosene. 
Alle de andre blomsterne som jeg har brukt er fra Wild Orchids.

Jeg har valgt å plassere de store innerst, og avslutte med 5 rose knopper, som kommer frem under fra blomsterne.

Her ser dere også hvordan jeg har plassert metall og blomster i forhold til værander. 



Nå har dere sett min siste av de syv boksene som jeg hadde i Ett Trykk som gjeste artist. Jeg vil gjerne si Tuuusen Takk for at jeg fik lov å vise fram boksene mine i bladet derer og for den jobben dere gjør. 



Samtidig så vil jeg si Tusen Takk til alle som har komment med posetive tilbakemeldinge før bladet kom ut og spesielt i tiden etter på <3 
Klem fra Silje Kristin <3  


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This Box has been entered into the following challenges:


Decorate To Celebrate 
# 110 Anything Goes - 3D 

The Sisters of Craft 
# Anything Goes 

Jo's Scrap Shack 
# Anything Goes 

Crafty Our Passion 
# 281 Anything Goes 

Crafting From The Heart 
# 79 Anything Goes 

Crafting With Friends 
# 7 Anything Goes

 

12 kommentarer:

  1. Great project. TFS and joining us this week at Jo's for Funday Friday

    SvarSlett
  2. stunning box and love the beautiful papers,gorgeous flowers and dies---Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    SvarSlett
  3. so beautiful thank you for joining us at dtc

    SvarSlett
  4. Thank you for joining Craft Your Passion Challenge#281 with your wonderful creation. Good luck!

    SvarSlett
  5. WOW! this is such a gorgeous gorgeous box with fabulous details:) Thank you for joining us over at Decorate to Celebrate.
    Hugs,
    Norma

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for your kind words Norma <3

      Slett
  6. A great project - thanks for joining us at the Sisters of Craft Challenge.

    Helen x

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3