søndag 18. oktober 2015

A Box with Jewelry

Hello everyone,

Denne helgen her har jeg vert på scrappe treff her i Bodø. Det startet på fredag å slutter i dag klokken 18.00. Jeg har en fast tradisjon når jeg er på treff, å det er at jeg bestandig lager ett stort prosjekt. Ett prosjekt som tar flere timer, men som er kjempe gøy å lage. Om nøyaktig 14 dager, skal jeg vise dere hva jeg har laget, men ett hint skal dere få, det er runt ;-)

I mellomtiden tenkte jeg at jeg skal vise dere en liten komode som jeg har brukt til smykker. Jeg kjøpte denne for omtrent fem år siden, å har endeli forandret den, med den nye kolleksjonen til Maja Design, Enjoying Outdors <3

This weekend, here in my home town Bodø, it is a scrapbooking event. It started on Friday, and it is finished later today. I have a solid tradition when I am on this scrapping events, I always creates a big project. One project that takes several hours, but it is fun to make. In exactly 14 days , I'll show you what I 've made, but one hint I can give you, it is round ;-)

Meanwhile I thought I 'll show you a little box that I have used for jewelry. I bought this for about five years ago, and now I have changed it, with the new collection to Maja Design, Enjoying outdor <3
Enjoying-Outdoors-P 
Denne gangen har jeg leket meg med de grønne arkene i serien, brukt detaljer som metall, små glass flasker og mye blomster.


This time I have play with the green sheets in the series, I have used details like metal, glass bottles and a lot of flower. 


Runt komoden har jeg brukt to ulike mønsterark fra serien. Beautiful Trees på sidene og Woodlands på kanten nede og oppe. Alle kanter er svertet med Distress Ink. I hjørnene vil du finne store og små nagler.

Under komoden har jeg festet fire bronse føtter i vintage stil.


Around the box, I have used two diffrent paper from the series. Beautiful Trees on the sides and Wooslands on the edge downstairs and upstairs. All edges are distressed. In the corners you will find large ans small nails.

Under the box I have attached four broze feet in vintage style.
 
 
På skuffene har jeg brukt arket som heter Garden Moments på utsiden, og inni skuffene har jeg brukt arket Woodlands bak side.


On the drawers I used a paper called Garden Moments on the outside and in the inside I used Woodlads Back side.

 


Begge skuffene kan dras ut, ved hjelp av den runde sølv ballen på skuffen. runt den har jeg festet og brukt blomster fra Wild Orchids og Storyteller. Noen av blomsterne er svertet med Distress Ink Mini Mose Green.


Both trays can be pulled out, using the round silver ball on the tray. Around I have flowers from Wild Orchids and Storyteller. Some of the flowers are used Distress Ink Mini Moss Green on.
 

Jeg har også brukt to metall sommerfugler og en øyenstikker i mellom blomsterne. Øyenstikkeren har jeg fargelakt med Stickles.


I have also used two metal butterflies and a dragonfly in between the flowers. The dragonfly are colored  with Stickles .



 


Oppå komoden har jeg festet noen små glasskrukker med perler. For å vise at denne fortsatt skal stå på badet, har jeg plassert en parfyme flaske og ett par øredobber vedsiden av de små flaskene.


Atop of the box I have attached some small glass jars with pearls. To show that this should remain in the bathroom, I have placed a perfume bottle and a pair of earrings.




Da har dere sett mitt nyeste Maja prosjekt, laget med den fantastiske nye serien, Enjoying Outdoors <3 Jeg tror jeg er forelsket i disse nydelige arkene <3


Now you have seen my latest Maja project, created with the stunning new series, Enjoying Outdoors <3   I think I 'm in love with these gorgeous sheets <3












Dette prosjektet er sent inn til disse utfordringene:
This card has been entered into following challenges:

# 105 Vintage eller Shabby Chic 

# 112 Bags and Boxes 

# 300 Dont be Blue 

# 79 Anything Goes / Spots and / or Stripes 

# Feminint  

# Alt er lov med metall fra Korthobby
- Jeg har brukt bronse sommerfugler som er fra Nettbutikken

12 kommentarer:

  1. Wow - lekkert, lekkert, lekkert. KLEM

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Creative Moments, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  4. This is the most beautiful creation I have seen in a long time. Such a wonderful box with the most amazing detail and embellishments. Thank you for sharing this with us over on Crafting for all Seasons. Sue DT xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank You so much for your kind words <3

      Slett
  5. Så flott kommode :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  6. Denne var virkelig lekker! Nydelig! Takk for at du deltar i Korthobby sin utfordring denne måneden! Klem fra Elisabeth! :)

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3