søndag 17. januar 2016

Bursdags Elefanter

Hei Alle Sammen <3 

Nå begynner det å bli litt for lenge siden mitt forje blogg innlegg, men nå er jeg på plass igjen, med ny inspirasjon til dere <3

I dag er jeg nemlig klar for å vise dere ett nytt prosjekt som jeg har laget for kaBoks, to bursdagskort med Elefanter på. 

 


Jeg har laget ett kort til ei jente og ett til en gutt. 
Begge kortene er laget på samme måte, bare i to ulike farge nyanser.

Det ene kortet er i rosatoner og det til gutten er i blå toner. 

 

 

Kortene jeg har laget er i CAS stil, men samtidig så er dem i fem lag. 
Mellom vært av lagene har jeg brukt 3D puter for å bygge kortene opp i rett høyde. 

 

 


Stemplett jeg har brukt er fra kaBoks, ett herlig stempel man kan bruke i flere anledninger, ikke bare på bursdagskort til barn <3 

 


Ide'en til kortene kom da kjærestn overrasket meg med en herlig Elefant punch, som jeg bare falt pladask for <3 





Ønsker Dere alle sammen en riktig god søndag <3

Klem fra DT Silje Kristin

8 kommentarer:

  1. Digger de elefantene. Liker den enkle stilen og at du har bygd opp hver farge.
    Ha e fin søndag

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Jorunn <3

      ble litt fornøyd med kortene selv også ;-)

      Slett
  2. Utrolige fine.
    Må nok kopiere denne ideen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk og ja gjerne kopier hvis du ønsker det, det setter jeg bare stor pris på <3

      Slett
  3. Hi Kristin. I'm just playing catch up after recovering from a case of the flu. These are just wonderful, so different from your normal style, but still beautiful and unique! I love all the layers and the strings around the bottom! Hope you are keeping well and staying warm this winter! hugs :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank You so much Pamellia <3

      I am just fine and inside it is cosy and hot ;-)
      I hope yoy are better now <3

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3