torsdag 13. august 2015

Norwegian Christmas Time

Hello Everyone :-)

Today it is my last post as Guest Designer for Noor! Design <3 

Becuse of the New challenge in the Noor! Design blog, Christmas <3
I made a Christmas Card, inspiret bay the Norwegian Christmas time <3 


I dag er det mitt siste innlegg som Gjeste Designer for Noor! Design <3
Og jeg hopper bare rett i det. 

På grunn av den pågående utfordringen som pågår i bloggen til Noor! Design, Christmas, har jeg laget ett julekort <3 
 

Her har jeg brukt nydelige juleark fra en blokk full av juleark. 
Den røde kartongen er kartong fra Bazzill.
Motivet er fra en blokk med 18 forskjellige julemotiver <3



On the side I have used red flowers, woodn stars, mushroom, apple and pinecones.
Typical things we associate with a red Christmas <3  


På siden har jeg brukt Røde blomster, tre stjærner, sopp, eple og kongler. Typiske ting som vi forbinner med en rød Jul <3 



Below gingerbreadmen, I made a bow with wax thread and attached three vintage bells <3
Here you can also see the ribbon I have attached below.


Nedenfor pepperkake mennene, har jeg laget en sløyfe med voks tråd og festet tre vintage bjeller <3 
Her ser du også blonden som jeg har festet under.



The tags on the card is composed of two tags. On the tags I have used a Norwegian stamp with the text: If the desire for a MAGICAL Chrismas time <3


Tagsen som er laget til kortet, er satt sammen av to tags. Oppå den har jeg brukt en norsk stempel med teksten: Om ønske om en Magisk Juletid <3



Now you have seen my last contributions as Guest Designer for Noor! Design <3
I hope that you have been inspired by my Projects I have show you <3


Thank You so Much, Noor! Design UK <3


 Da har dere sett mitt siste bidrag som Gjeste Designer for Noor! Design <3 
Håper dere har blitt inspirert av de bidragene jeg har vist dere <3 

Tuuusen Takk Noor! Design <3 


 I wish you all a great day <3

Ønsker Dere en flott og kreativ dag <3 


xo xo 

Silje Kristin <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3