mandag 7. mars 2016

The Little Prince

Riktig God Mandag Alle Sammen

Jeg sitter i sengen min, med macen på fanget og tenker på noen flotte dager jeg har hat i Haugesund <3
 Jeg har møtt så mange nye mennesker, latteren har sittet løst og jeg har koset meg med de to kursene jeg har hat og tenker at flere kurs vil jeg virkeli ha flere av i fremtiden.
I dag har jeg tatt en "kontor" dag, der jeg går igjennom litt eposter, sjekket Mitt Lille Papirverksted på facebook, går over gjøremålene mine for kaBoks og skriver flere blogg poster, som skal publisseres utover månden. 

Jeg bruker forbausende utrulig lang tid på å planlegge og skrive bloggposter. 
Jeg er svert opptatt av hvordan jeg presenterer prosjektene mine, at jeg får med alle detaljene og at jeg forteller leserne mine hva slags produkter og utstyr jeg bruker. Jeg ønsker å dele mest mulig med de som er innom bloggen min og jeg liker i grunn ikke å holde noe skult for leserne mine. Jeg liker å dele, jeg liker å inspirere og jeg liker å fortelle hva jeg har gjort.
 Jeg føler at på denne måten kan de som besøker bloggen min, gjøre det samme hvis de ønsker det. Det er det jeg ønsker, å det er nok derfor at jeg noen ganger bruker 3 - 7 timer på ett blogg innlegg.

I dag handler dagens bloggpost om den nye Mood Boarden til Maja Design, å denne gangen har jeg laget en Baby Boks til en liten Prins.

(For å få klarere bilder, kan du klikke på dem)


 I sit in my bed, with my Mac on my lap and thinking of some great days I had in Haugesund<3 
I have met so many new people, the laughter has been sitting loosely and my two courses I have was so much fun and I thinking that I need to have more courses in the future. 

Today I have taken an "office" day, where I'm going through some emails, checked My Little Paper Workshop on facebook, go over chores mine for kaBoks and write several blog post, which should publisseres over the month. 

I use astonishing long time to plan and write my blog posts. I am carefully about how I present my projects, that I tell abute all the details and that I tell my readers what kind of products and equipment I use. I want to share the most with those who are visiting my blog and I dont like to have secrets for my readers. 
I like to share, I like to inspire and I like to share what I've done. This way you and others can do the same if you whant to.
  That's probably why I sometimes use 3-7 hours in one blog post.
  
Today my blog post is all about the new Mood Board to Maja Design, and this time I have made a Baby Box to a little Prince.

(To get clearer images, you can click on them)



Den nye Mood Boarden handler om fargene, ordene og handlingen som du finner blant bildene :-)

Mer om Mood Boarden og hvordan du kan delta, finner du i Maja Design Bloggen, HER :-)


The new Mood Board is all about colors, words and the action you find among the pictures :-) 

More aboute the Mood Board and how you can participate, please visit the Maja Design Blog , HERE :-)
 

 

Det jeg har gjort er at jeg har satset på fargene og laget en boks til en liten Prins, en liten oppfølger til den rosa boksen til en liten Prinsesse. 

  
What I have done is that I have focused on the colors in the Mood Board and made ​​a box to a little Prince, a little sequel to the pink box to a little Princess I made some weeks ago.

 


Dette var en liten treboks som jeg har kledd inn med noen mønsterark fra
 The Vintage Spring Basics.

Arkene jeg har brukt heter:
6th of April
Days to Remember


 This was a small wooden box that I have dressed with pattern paper from The Vintage Spring Basics. 

The sheets I have used is: 
6th of April 
Days to Remember

 

Jeg har svertet alle kantene med Distress Ink Ground Espresso, før jeg startet med detaljene.

Først skrudde jeg fast sølv føtterne, og nå skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før, men de kjøper man på Ebay og du finner de HER :-)

Jeg elsker disse føtterne og jeg bruker dem kjempe mye til bokser i alle varianter.

På sidene har jeg festet en hvit krone, hvite og blå knapper.
De hvite kronene er veldig vanskelig å få tak i og veldig vanskelig å dele i to.


 I have inked all the edges with Distress Ink Ground Espresso, before I started with the details. 

First I attach the silver feet, and now I'll do something I 've never done before, but the silver feet you bay on Ebay and you will find they HERE :-) 

I love these feet and I use them on a lot of the boxes i made. 

On the sides I have attached a white crown, white and blue buttons.

 


 Sølv lenken jeg har brukt, er en lenke med Champagne fargede diamanter og er veldig lett å feste med quick glue fra Panduro.
Jeg har tidligere brukt en lenke med blanke diamanter på, disse er nok ikke å få tak i hos en vanlig foretning. 

Mine lenker er kjøpt på AliExpress og linkene finner du under:
Sølv Lenke med Champagne fargede diamanter
Sølv Lenke med Blanke diamanter 


 The Silver chain I've used is a chain with Champagne colored diamonds and are very easy to glue.

 I have previously used a chain with shiny diamonds earlyer, these are difficult to get. Here are the links to the chain at AliExpress: Silver Link with Champagne colored diamonds 
Silver Link with Blank diamonds





På lokket av boksen, har jeg ett lite platå med små baby sko på. 
På skoene har jeg brukt hvit voks tråd, runde knapper og knapper som ser ut som en liten bjørn.


 On the lid of the box, I have one small plateau with little baby shoes on. On the shoes I've used white wax thread, round buttons and buttons that looks like a little bear.

 

 


Bak skoene har jeg en blå sløyfe, som jeg har laget rundt en stor hvit krone.


 Behind the shoes I have a blue ribbon, which I have made a bow around a large white crown.

 


Rundt platået har jeg flere ulike blomster som er fra Wild Orchids, blad diesen er fra MemoryBoks og i mellom blomsterne finner dere en liten hvit krone og en hvit knapp med sløyfe på.


 Around the plateau, I have several different flowers from Wild Orchids, the leaf are a dies from MemoryBox and in between the flowers you will find a small white crown and a white button with a bow on.

 


Da håper jeg dere ble litt ekstra inspirert, at dere har så lyst å bli med på den nye utfordringen til Maja Design.

Ønsker dere en Kreativ uke :-)


Then I hope you got som extra inspiration, and that you really want to join the new challenge for Maja Design. 

Wish you all a creative week :-)

SiljeKristin-sign


 
Dette prosjektet er sent inn til disse utfordringene:
This card has been entered into following challenges:

# Vintage

 Nord Salten Hobbyklubb 
# 134 Utstanset
- Skoene på boksen er laget av en Dies. 

Papirplaneten 
# 4 Baby Barn Dåp 

A B C Challenge 
# C is for Cute 

Jo's Scrap Shack 
# 128 Anything Goes 

11 kommentarer:

  1. So delicate and Elagant !! Love the patterns you used . The baby shoes are divine. Are they a die cute or a die you used to make them? <3

    SvarSlett
  2. Beatiful work! The baby shoes Looks warm and cute.

    SvarSlett
  3. Nok et fantastisk prosjekt fra deg.
    Jeg var så heldig å sitte sammen med deg når du laget dette og vi hadde noen flotte timer sammen.
    Ha en fin uke

    SvarSlett
  4. Hold nu helt op, hvor er det altså bare flot Silje. Enhver nybagt mor vil jo savle ud over det hele ved at modtage sådan en smuk gave her. Super lækkert udført i alle detaljer og simpelthen bare såå smuk overalt.

    SvarSlett
  5. Fy flate for et lekkert prosjekt du har laget, nok en gang....
    Nydelige papirer, lekre sko og nydelig pyntet.
    Takk for at du er med på Kreativ Hobbys mars utfordring.

    (Prøvde å legge inn linken til innlegget i ink linkz'en til Kreativ Hobby, mars utfordring, men jeg har ikke mailadressa di. http://kreativhobby.blogspot.no/2016/02/mars-vintage.html er adressa til utfordringen om du vil legge det inn der)

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  6. Vakker boks du har laget! Nydelig pynta, så lekkert med de små babyskoene oppå :) Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Nordsalten hobbyklubb!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  7. Nydelig boks!! Vakkert pyntet og mange flotte detaljer :-D

    Takk for at du deltar hos Papirplaneten
    Klem Gry

    SvarSlett
  8. Stunning creation. Thank you very much for joining our challenge at ABC challenges.
    Hugs, Iwona

    SvarSlett
  9. Nydelig pyntet boks med mange flotte detaljer !De var så søte de skoene oppå boksen.
    La meg til som følger i bloggen din.
    Torill

    SvarSlett
  10. Virkelig lekkert... som alltid...
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett
  11. Ein nydelig boks. Takk for at du deltar hos Papirplaneten. Klem DT-Anita

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3