mandag 28. mars 2016

kaBoks FEIRER med en BLOGGHOPP !!!!

Hei Hei Alle Sammen :-)

kaBoks feirer Ett år med Nettbutikk (med GRATIS frakt) og Blogg :-D :-D :-D
Å vi som er designer for kaBoks feirer dette med en BLOGGHOPP,
der temaet er bryllup og en av Dere kan vinne 3 flotte sett med dies fra den nye kolleksjonen vår :-D :-D :-D  

BLOGGHOPP'en varer fra Mandag 28 Mars til Mandag 11 April, kl 23:55



Dere har nettopp hoppet fra Lena og er nå på det siste hoppet, før du snart skal hoppe tilbake til kaBoks Bloggen :-D :-D :-D

Jeg som de andre har laget ett prosjekt som handler bare om Bryllup, bare jeg har gjort min egen lille vri. Jeg har laget to kort, der det ene kortet er med Dame og en Mann som ser på hverandre.

  


Både Mannen og Damen er stempler fra kaBoks.

Siluett - Dame med oppsatt Hår Stor


 


 Siluett - Mann med Hatt Stor

 


På kortene mine har jeg brukt ett embossing pulver i en flott blå farge for at damen og mannen skal passe til mønsterarkene.

 


Arkene jeg har brukt er fra en Maja Design kolleksjon som heter Cera Diem. 
Rundt vært av lagene har jeg hvit perle snor.

 


Blomsterne er plassert på samme måte, bare på det kortet med damen på, er det en flettet ring av voks tråd til en mann og oppå blomsterne som er på kortet med mannen på, har du en ring som passer en dame. 

på noen av blomsterne og noen av hjørnene har jeg brukt litt sølv.

 

 
   

Da har dere sett mitt bidrag til BLOGGHOPPEN og for å være med i trekningen av 3 flotte sett med dies fra nyhetene våre, er dette det dere må gjøre: 

- Legge igjen kommentar hos alle DESIGNERENE som dere har besøkt.
Hvis du har glemt noen er dette rekkefølgen:

LINE
MARITHA
KRISTINA
ELISABETH
LENA
SILJE KRISTIN <<< Du er Her nå
kaBoks

- Like kaBoks sin Facebook side.

- Melde deg på Nyhetsbrevet til kaBoks, som er nederst på denne siden HER , ett hvitt felt til venstre :-)

- Du må bo i Skandinavia.

- Har du BLOGG, legg BLOGGHOPP'en i Sidebaren din.

- Vinneren blir annonsert 1 uke etter at BLOGGHOPPEN er SLUTT. 
Vinneren har da en uke på seg til å sende en melding på kaBoks sin Facebook side med adresse. Hvis ikke, trekker vi en ny en :-)

- Vi setter VELDIG stor pris på om du deler denne på Facebook siden din.




Da ønsker jeg deg masse lykke til <3

Klem fra DT Silje Kristin <3   
      

24 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1-årsdagen! Stilfullt bryllupskort du har laget!

    Da hopper jeg videre til siste stopp :)

    SvarSlett
  2. SÅ kule kort ! De silhuette var bare fantastisk flotte og en supermorsom variant av bryllupskort ! :)
    Åh, så moro med bloghopp :)
    Følger allerede på face, lagt inn i sidebaren min, meldt meg på nyhetsbrev og bor i Skandinavia :)
    Nå skal jeg hoppe videre :)

    SvarSlett
  3. Det var kjempe stilige bryllupskort :)

    Hipp hurra for Kaboks som fyller 1 år!!!!!!

    Jeg hopper tilbake til Kaboks sin side :)

    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til kaBoks, deg og alle DT'ene og bloggen <3 ! Så kule kort, og noe helt annet ved å lage to kort til samme par! Du har en egen stil jeg liker så godt!!! Det var kult, digger silhuettestemplene og bruk av perlebånd <3 Gleder meg til å se mer! Da hopper jeg videre til Line (siden jeg begynte midt i hos Kristina :) ) !

    SvarSlett
  5. Gratulerer til KaBoks. Stilige kort du har laget

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1 års dag. Veldig stilige kort <3

    SvarSlett
  7. Flotte kort.
    Moro med bloghopp, så da hopper jeg videre :)

    (✿◠‿◠) Ma (Merethe)
    http://majaapia.blogspot.no/

    SvarSlett
  8. Så gøy å se en litt annen utgave av et bryllupskort en det vi bruker :) De ble stilfulle, som alt annet du lager :)

    Hipp hurra for Kaboks sin 1-års dag!

    SvarSlett
  9. Stort tillykke med fødselsdagen til jer alle hos Kaboks. Ofg som altid er dine kort fantastisk smukke, og vellavede og kan faktisk bruges til mange flere ting end bryllup også. kanon arbejde igen igen.

    SvarSlett
  10. Wow nogle lækre kort du har lavet. Er ret vild med silhouetterne, som jeg synes passer rigtig godt til bryllupskort. Tillykke til jer hos Kaboks

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1-årsdagen til KaBoks!
    Lekre kort du har laget, Silje! Nydelige detaljer, og de silhuettdiesene er så flotte :))

    SvarSlett
  12. Morsomt med blogg-hopp :) :) Igjen et annerledes bryllupskort - og det er kjempeartig å se. Gleder meg til å se mer fra dere DT.

    SvarSlett
  13. Så flotte kort! Morsom vri å lage et til hver! :)
    Gøy med blogghopp og gratulerer med 1-årsdagen! Legger meg til som følger og gleder meg til å følge dere.
    Klem, Helga <3

    SvarSlett
  14. Jeg elsker bloggen din:-) du lager nydelige kort:-)
    Hurra for blogghopping og KaBoks:-)

    SvarSlett
  15. Dette var ein artig vri. Stilig bryllupskort. Moro med blogghopp.
    Har lagt meg til på facebook, nyhetsbrev og linket til kaboks på bloggen min.
    Klem Linda

    SvarSlett
  16. Morsom måte å lage kort på, de ble stilige :-)
    Gratulerer med ett års dagen.
    Jeg hopper videre til Kaboks sin side :-)

    SvarSlett
  17. For noen herlige bryllupskort! Digger silhuett stemplene og perlesnorene. :)
    Gratulerer så mye til Kaboks og designteamet! Takk for masse inspirasjon! :)

    SvarSlett
  18. Morsomt at du lagde to kort!

    SvarSlett
  19. Kjempestilige kort du har laget, Silje :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  20. Stilige kort :)

    Da har jeg hoppet hele runden, Likt KaBoks på FB har jeg gjort lenge, Link til blogghoppet ligger nå i sidebaren i bloggen min og nå skal jeg bare melde meg på nyhetsbrevet :)

    Gratulerer så mye med 1-årsdagen og feiringen .

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 1-årsdagen ;-)
    Hopper videre

    -Helle-

    SvarSlett
  22. Stilige kort. Gratulerer med dagen :-)

    SvarSlett
  23. Rålekre kort Silje ♥ Du er like magisk på kort som du er på å lage 3D ting ♥ God helg videre :)

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3