lørdag 15. november 2014

Brunt & litt Lilla som i MonoPopp

Nordsalten Hobbyklubb

Har i mitten av november en utfordring som kalles MonoPopp.
Det var en stund jeg spekulerte veldi på hva dette var, men den ekle forklaringen er: Mono betyr en, så det vi tenker på da her er en farge. Du kan bruke grønt i ulike nyanser, eller blått hvis du vil det eller gjør som meg, jeg har valgt brunt. Så er det til denne poppen som skal være med. Det skal være en farge som skiller seg ut i fra den du allerede har valgt, som skal komme litt tydelig frem. Som i navnet skal den Poppe ut fra kortet. Jeg har valgt lit safe, så jeg har gått for lilla bling på kortet mitt <3 

Utover disse to kriteriene, så kan du bruke hvitt og sort som base eller som bakgrunn i mønsterarket. disse to regnes ikke som en farge :)

Slik ble mitt kort:



Dette er selve innsiden av kortet:

 

 San da overlater jeg resten til dere, en utfordring til dere som aldri har vert borti MonoPopp før <3

Premien denne gangen er sponset av en tidligere DT i klubben, Mari <3 


En pakke med flex markers, så det er bare å melde seg på HER <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3