søndag 28. september 2014

PION FEIRER 5 ÅR

Viste dere at pion har eksistert i fem år, de har i år rekke hat nydelie mønsterark, som har fenget tusen av mennesker til å lage de nydeligste kreaksjoner i form av kort, esker eller andre prosjekter.



i disse dager gir Pion vekk en hel koleksjon for å feire fantastiske 5 år. jeg har en plan med disse arkene, hvis det skulle vise seg at jeg er den heldige. jeg har en venninne som har ringt meg i år rekke å sport meg om fremgangsmåter, oppskrivfter og anet matlagingstips. I år til henne i julegave har jeg tenkt å lage henne en personli kokebok, med tips og oppskrifter. å disse arkene ville bare ha vert helt perfekt til det. De er nydeli, å disse arkene fortjener at noen bruker dem daglig til noe som utvikler seg til noe fint og hyggeli for henne og hennes lille familie. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3