lørdag 6. september 2014

Atten & Lappen

En bil oppgave hos korthobbyutfordring dukket opp.
Bli inspirert av ett bilde med en rå bil, og sjefen på siden som er en ivri AmCar Dame. 

Og gjet om jeg ble inspirert.
En gul gammeldags bil, lag på lag med røff å tøff kartong. Masse charms både fra Tim Holtz og fra Korthobby sin egen nettsie. Noen har jeg plassert oppå værandre for å få en litt anen effekt.

Dette kortet er Perfekt til en som akkurat har blitt 18 med lappen i lomma.









Valgte å ha en tag på bilde der jeg brukte store tall og ord for å skrive 18. 





Inni kortet ville jeg ha samme stilen som på utsia.








Ett røft kort, med røffe kanter inspirert av en amricaner, perfekt tel en ung mann som fyll 18 år...







Dette Prosjektet er sent inn til disse konkurransene:

 This prodjeckt has been entered into the following challenges:

# Bildeinspirasjon 

# 245 One for the boys 

# Tags 



7 kommentarer:

  1. This is fabulous! Love all the embellishments and details. So fun! Thanks for joining us this week at Crafty Catz. Cindy-GDT

    SvarSlett
  2. So many beautiful details on this tag. Thank you for sharing it with us at Diva's by Design.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlett
  3. Hei! Så herlig kort du har laget! Jeg digger kort med tannhjul og slikt! Så dette likte jeg! Takk for at du deltar i Korthobbys utfordring! Lykke til! Klem fra Lisen!

    SvarSlett
  4. Tusen takk <3 Elsker tannhjul sjøl, kan brukes te de fleste gutte kort :)

    SvarSlett
  5. Such a great card. I love the design. Great detailing. Thank you for joining us over at Crafty Catz. Hugs Nina

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3