fredag 20. november 2015

I CELEBRATE TWO YEARS - GIVEAWAY

Når noen spør om hvorfor jeg holder på med scrapbooking, lyser ansikte mitt opp i ett stort smil og spørsmålet er det letteste noen kunne ha stilt meg.

Svaret for meg er svert enkelt, jeg leker med papir, fordi jeg kan utfordre meg selv til å lage prosjekter som er helt utenom det vanlige. Dette er min terapi, min lideskap, mitt eventyr i papir <3 og jeg elsker det <3 

Det er nå litt over to år siden jeg startet med scrapbooking og dette MÅ jeg bare feire med en 

GIVEAWAY

Det du kan vinne er det du ser på bildene nedenfor :-)


When someone asks way I'm papercrafting, my face cracks up in one big smile and the question is the easyest someone could aske me abute. 

The answer for me is: The reason I papercraft is because I can challenge myself to create projects that are beyond ordinary.
This is my therapy, my passions, my adventure in paper <3 
And I love it <3

It is now just over two years since I started with papercrafting and this I just MUST celebrate with a 

GIVEAWAY

The Giveaway is in the Photoes, and EVERYTHING can be yours <3   
  


For å vinne må du gjøre følgende:

  • legge igjen en kommentar på disse to bloggpostene: 


  • Bli følger av bloggen min, HVIS du har blogg <3
  • Putte GIVEAWAY'en i sidebaren på bloggen din og linke tilbake til denne bloggposten, HVIS du har blogg <3
  • Legge igjen en kommentar på dette innlegget <3
  • Deltar du uten blogg, setter jeg stor pris på at du deler denne på facebooken din <3
 


 To win the GIVEAWAY, you most do the following:

  • Leave a Comment on these two blog post:


  • Be a follower of my Blog <3 
  • Put the GIVEAWAY in the sidebar in your blog and link it back to this blog post <3
  • Leave a comment in this post <3 





Det beste med denne GIVEAWAY'en er at du kan delta hvor enn du måtte bo på denne planeten :-D 
Hvis du VINNER så sender jeg pakken til deg :-)

Vinneren trekkes Lørdag 19 Desember etter kl 20:00 norsk tid, med hjelp av MR Random <3

The best thing with this GIVEAWAY is that you can participate wherever you happen to live on this planet :-D
If you win, I will send the package to you :-)

The winner will be announced on 19th December after 20:00 Norwegian time, with little help from MR Random <3





Lykke Til <3
Good Luck <3



  
XO XO 
Silje Kristin

86 kommentarer:

  1. Åhhh...så domt at jeg ikke har blogg som er oppegående da...
    Du er fortsatt en stor inspirasjonskilde for meg, du lager de mest fantastiske ting av papir uten at jeg helt klarer å forstå hvordan du klarer det! Stå på, flinke Silje! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Kristin <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  2. Svar
    1. Thank you so much <3 and thank you for being a part of the celebration <3

      Slett
  3. Fantastisk flott giveaway du har stelt i stand!
    Tusen takk!
    Nå er alle kommentarer og bilde i sidebar'en på plass, og så er det bare å vente til den heldige vinner blir trukket ut ;))
    Lykke til alle sammen som deltar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Bente <3 Og takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  4. Svar
    1. Thank you so much <3 and thank you for being a part of the celebration <3

      Slett
  5. Gratulerer med 2 års jubileet :)
    Det er kjekt å sjå der du lagar, flinke du!
    Nina E

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Nina <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  6. Dette er en fine giveaway, Gratulerer med 2 års jubileet. Det du lage e jo bare så fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Sissel <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  7. Gratulerer med de første 2 år. Det er så inspirerende at besøge din blog..
    Super flot Giveaway. Jeg har kommenteret og har linket i minsidebar og her er nu også lagt en kommentar.
    Tak for chancen for at vinde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Gitte <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  8. grautulere med to års merke dag. Du e så flink og lager så masse flott. veldig gøy og følge deg på din vei og så flott denne pakka var. hadde vært kjempegøy å vinne. God advent. klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Solveig <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  9. Ann Thomine Madsen19. november 2015 kl. 23:29

    Gratulerer med 2 års jubileum �� Jeg har selv snart holdt på i ett år. Har ikke egen blog (foreløpig) men deler gjerne link til bloggen din på FB.
    Du lager møe fint, og er en inspirasjon.
    Flott Giveaway du har laga.
    Lykke til alle som deltar ��

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Ann <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  10. Da har jeg kommentert i begge bloggene, delt facebookinnlegget og likt det selvfølgelig. Flott gave :). Du inspirerer veldig. Liker også veldig å lage litt andre ting enn vanlige kort, særlig brettekort. Har ikke egen blogg, derfor har jeg delt på facebook :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Tove <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  11. Du e dyktig ☺ Så masse fint ☺ 👍

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Lill <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  12. Nu har jag kommenterat båda blogginläggen, följer dig och delar på Facebook då jag inte har en egen blogg. Du är fantastiskt duktig och inspirerande!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  13. Takk igjen for all inspirasjon som gir!! Dine kreasjoner er noe helt for seg selv!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Som DU gir, skulle det stå😎

      Slett
    2. Tuuusen Takk Heidi <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  14. Wow great giveaway! Love your work! Hope I win this wonderful package! Thank u!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much <3 and thank you for being a part of the celebration <3

      Slett
  15. Da er kommentarer lagt inn på begge innlegg, jeg har lagt meg til som følger på din blogg og lagt denne giveaway`en i sidebaren på min blogg :-). Fantastisk fin giweaway, den hadde det vært topp å vinne:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Janne <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  16. Thank you for lovely giveaway! Have commented, linked on my blog (http://ameera-crafts.blogspot.co.uk ) and shared on Facebook! x

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much <3 and thank you for being a part of the celebration <3

      Slett
  17. Your giveaway looks fantastic I would love it to be my "happy mail" I have done all that you have requested Thank you for the chance.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much <3 and thank you for being a part of the celebration <3

      Slett
  18. Er så imponert over de tingene du lager :) nydelige .Liker giveaway en :) kjekt å få en sjanse til å vinne noe sånt :) har kommentert og delt på facebook :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Line <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  19. I dont have a blog but I love your creations that pop up on my facebook page, very pretty and clever :).

    SvarSlett
  20. Sikke en fin giveaway. Jeg kunne ikke lige helt finde ud af alle de ting man skulle gøre for at være med. Men jeg har skrevet kommentar på de to indlæg, følger bloggen her (på mail) og har lavet en indlæg på min blog med link til denne post. Håber det er godt nok :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk <3 Takk for at du blir med på feiringen <3

      Slett
  21. Hvilken giveaway. Pænt af dig. Sikke flotte ting du har tilvirket. Jeg kunne specielt godt lide Karrusellen (eageleye), og winterplayground. Dejlige minder om en forlængst glemt barndom dukker frem. Tusind tak.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Conny <3 Takk for at du blir med på feiringen <3 bare hyggelig å kunne inspirere og huske <3

      Slett
  22. Thank you so much for sharing and for your kindness.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much <3 and thank you for being a part of the celebration <3

      Slett
  23. Jeg har lagt inn kommentar på begge postene :-) Har ikke vært innom tidligere, så jeg må si det at jeg syns du er virkelig flink! Nå vet jeg hvor jeg kan finne inspirasjon, når jeg setter meg ned å lager ting :-)

    karinaolsen38@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Karina Olsen for de flotte ordene dine <3
      Og takk for at du ble med på feiringen min <3

      Slett
  24. What a generous giveaway Kristin!! Congratulations on your two year anniversary!! I have already commented on your wonderful projects and I am also already a follower, so I only need place your pic in my sidebar. Thanks for the wonderful opportunity!! hugs :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank You so much for your Lovely words Pamellia <3 And congratulations :-)

      Slett
  25. For ein lekker givaway du har laga til! Hadde vore ein hyggelig julegave å vinne alt dette :)
    Blir alltid imponert av dei fantastiske 3D-prosjekta dine.
    Har linka til bloggen din i sidebar, kommentert og følger har eg eg frå før av.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Guri <3 Jeg setter pris på de fine ordene dine <33

      Slett
  26. Congratulations on your two year mark...you must be exhausted with all these wonderful creations you make, and then you provide step by step instructions, to boot!!! I just signed my self up as a follower, but I think I will have your blog delivered via e-mail because I don't want to miss a thing! You are truly a rare commodity, talented beyond belief! So happy you joined Anything But Cute's challenge, so our paths crossed. Your work is so INSPIRATIONAL!!! Big hugs, and yes, please put my name in the hat for this most generous giveaway...perhaps if I am lucky enough to win, I will gain some of your talent??? Maybe???

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank You so Much Sara <3 I love reading your comment in my blog, and thank you for be a follower <3 This is my passion and I love every minute of it. And I only do what I whant to do, make the things I can see in my head :-)

      onze agian, thank you so much <3

      Slett
  27. Congratulations on your two year anniversary! I have been playing with paper for almost 20 years and I could never make the amazing creations that you make! You are such a one of a kind artist and I can't believe that I stumbled upon your blog through another blog! I am not a blogger, although I did create a blog years ago, so I will share your contest on my Facebook page! I follow you by email and on the blogger link. Thank you for sharing this contest with all of your followers throughout the world!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much for your lovely words <3 I just do what I love and make the things I can see in my head <3

      I hope you have a great christmas <3

      Slett
  28. Så fine blogg du har og gratulerer så masse med 2 års dag! :D har selv blogg men er ikke alltid jeg kommer på den :P masse fint du har laget og veldig fin giveaway. har lagt deg til på min blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. fikk ikke til å publisere kommentar med min blogg som avsender så det ble med google i stede

      Slett
    2. Tuuuse Takk for at du deltok i feiringen min <3

      Slett
  29. Wonderful and very generous giveaway! I would be so happy and excited to win! I have visited your blog posts and saw your beautiful projects - I was happy to leave some kind words for you. I am already a follower - I joined during Lori's Sugar Plums hop - and I just added your photo to my sidebar.
    http://ktdesigns2013.blogspot.ca/

    You are very talented! I love your work! Thank you so much for this prize - I am super excited to win!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank You so much Kitty <3 And thank you for your lovely comments <3

      Slett
  30. Hold da op, nu har jeg været herinde så ofte den sidste tid, og ikke engang set det her, men nu har jeg fluks fået det delt alle vegne, så jeg kan få chancen til at vinde alle disse super lækre ting her, det ville jo være en pragtfuld ekstra julegave, så må hellere krydse alt muligt her nu ha ha. Ha en rigtig god week-end.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fort Gjort å overse noe ;-)

      Tusen Takk for at du deltok på feiringen min :-)

      Slett
  31. Wow this is so sweet of you to share your 2 years with ys with such a big pile of sweeties for us to try our lucky to win thank you so much for the chance and I'm a happy follower hugs Nikki
    P.s. Your work is stunning

    SvarSlett
  32. fHi Silje Kristin. Congratulations on 2 years blogging.
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful candy.
    I addet it on my sidebar. I have my fingers crossed.
    Wish you all the best!
    Hugs, Valerija

    SvarSlett
  33. Hej Silje
    Jeg prøver lige på dansk :-) Dine kreationer er bare fantastiske og jeg har fundet så mange ting, som jeg er forelsket i. Jeg har først set din blog i år, da en veninde har prøvet at lave dine snemænd. De er bare SÅ flotte!!Jeg vil glæde mig til at følge dig i fremtiden!! Glædelig jul til dig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Olivia <3 og takk for at du ble med på feiringen <3

      God Jul til Degg også <3

      Slett
  34. Hi,
    I have just discovered your blog and you are doing incredible creations, wow ...
    Thank you for a chance to win such a great candy.
    hugs, tina

    SvarSlett
  35. Hei�� Jeg har ikke blogg men vil gjerne være med�� Flott giveaway og gratulerer med 2 år��

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen Takk Anette <3 og takk for at du ble med på feiringen <3

      Slett
  36. Så delikat og fin!! Takk for all inspirasjon!😊

    SvarSlett
  37. Gratulerer med 2 års jubileumet!
    Flott giveaway nok en gang, og en kjempefin blog du har.
    Ikke så mye mer å si enn at æ e stum av begeistring førr aillt d du laga!!
    Du e min store inspirasjonskilde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Mariann for de fine og flotte ordene dine <3 Og takk for en super adventskalender <3

      Slett
  38. Gratulerer med to år!! Skulle tro du hadde en null bak!?! 😊
    Gær mye fint i giveawayen, snill er du❤

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk Ellenor <3 Ja du e ikke den eineste som har sakt det :-)

      Slett
  39. Gorgeous giveaway! I can't wait for results.MAybe lucky me ?

    SvarSlett
  40. Congrats on your 2 years anniversary! I've been a follower of your blog for quite a while, and even though I don't comment very often, I love stopping by and checking what you made, because your creations are always amazing.
    Thank you for the chance to win all these amazing things. That's very nice of you!
    Hugs! xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank You so much for your lovely words <3

      Slett
  41. Ønsker å vera med. Gratulera med 2-år som blogger. Du lager utruleg mykje fint. Mvh Anne Karin Bolstad.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen Takk og Takk for at du ble med på feiringen <3

      Slett
  42. Å kjære Silje! Tusen takk for inspirasjon. Jeg er helt betatt av prosjektene dine. Dem fremkaller gode barndomsminner i meg. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Nååå, tusen takk <3 Og takk for at du ble med på feiringen <3

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3