fredag 13. november 2015

God Jul med Hest & Kjelke

God Fredag Den 13 ;-)

Sitter du godt? Har du alt det du trenger rundt deg? Du har ikke noen utsatte aktiviteter du skal gjøre? Ikke noe klatring i gardintrapper, stiger, vasking av vinduer eller tunge løft utendørs? Vell hvis du har det, kan det være lurt å revurdere hele planen og heller satse på å gjøre det i morgen. Det er fredag den 13, å etter min erfaring er det bare å sperre seg inne og putte bolter på dørene. Unngå å knuse speil, holde den sorte katten din innendørs og for all del ikke gjør noen sprell som kan koste deg en tur på legevakten ;-) 

Da er det like greit å finne fram scrappe sakene og kose seg med det, hværtfall til du er trykt inne i 14 november. Mangler du inspirasjon, har jeg ett blogg innlegg for Gode Minner i dag, der jeg viser fram noen enkle julekort.

   

Julekortene jeg har tenkt å vise dere er laget med hvit Bazzill, kartong som glittrer, dies fra kaBoks og enkle små halvperler. 



Begge disse kortene er laget med hvit Bazzill, dies fra kaBoks og glittre ark fra American Crafts. 

Den hvite kartongen på begge kortene er svertet med Distress Ink Hickory Smoke.



På det ene kortet har jeg brukt en dies med en kjelke og tre barn <3 
Dette er etter min mening en av mine favoritt dieser fra kaBoks.

Den andre diesen jeg har brukt på begge kortene er også fra kaBoks, er en dies med God Jul på linje.



Arket med glitter er i en lekker lys blå farge og kommer fra American Crafts.

Halvperlene er fra ett sett fra Papirdesign.



Det andre kortet som står på høykant er veldig lik det andre. 

Diesen jeg har brukt er nok fra min andre favoritt fra kaBoks, nemlig Dalahesten med mønster av snøfnugg.

Selv om dette er en svert detaljert dies, kan du bruke den opp mot hundre ganger, å den vil fremdeles kutte like bra og være like enkel å bruke etter stansingen. 



Arket med glitter er i likhet med det andre fra American Crafts, men dette heter Marine.

Disse arkene med glitter på er i 12x12 så du har mye ark til julekortene dine.




Da har dere sett litt julekort inspirasjon fra min side, enkle kort som er helt trygge å lage på Fredag den 13 November ;-) 



Ønsker dere lykke til på denne fredagen

Klem fra DT Silje Kristin <3 



Dette prosjektet er sent inn til disse utfordringene:
This card has been entered into following challenges:

# 281 Clean and Simple

6 kommentarer:

  1. Love the glitter on these - love the kids and the pretty dahl horses! Will you contact me at the email on my blog? I would like to email you about a Christmas blog hop. Thank you!

    SvarSlett
  2. super fine og elegante julekort

    SvarSlett
  3. fab cards, thanks for joining us at FnF :)

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3