tirsdag 3. november 2015

Hexagon Christmas Card

Hei Hei Dere :-)

I dag befinner jeg meg i ett koselig hus i Moelven, som er en plass i Hedemark fylke. Jeg er her på besøk til en meget god venninne og har en liten scrappe ferie ;-) I helgen som har vert, har jeg vert i Tønsberg på ett scrappe treff der. Da fik jeg hilse på resten av design teamet til Gode Minner, besøke butikken (som er kjempe flott) og møte mange andre nye mennesker. 

Da passer det vell bra at jeg blogger for Gode Minner i dag <3 

Da jeg kom inn på butikken til Gode Minner, kom jeg over en pakke med chip boards med 24 Hexagon i. Det satt hodet mitt i sving og jeg bestemte meg for å lage ett litt utradisjonelt Julekort. 





Når jeg dekorerte hexagon'ene har jeg brukt ulike mønsterark som er med julemønster på. 

Echo Park, Hello Winter - Winter Bunting
Her har jeg brukt den mørke siden

KaiserCraft, Silver Bells Coll. Good Tidings
Her har jeg brukt begge sidene av arket.

Jeg har brukt lim, plasserte lim siden ned på mønsterarket og skjært rundt med tapetkniv.




Etter på har jeg svertet kantene med Distress Ink Hickory Smoke.
Når jeg skulle plassere disse på kortet, har jeg startet oppe i høyre hjørne og bygget meg videre utover kortet. De som er lyseblå har jeg plassert 3D puter under. 




På kortet har jeg brukt en wood fra Wycinanka, med Juleklem på.
Denne har jeg gjort hvitere med Wink of Stella - Hvit.




I hjørnene har jeg brukt hvite halvperler fra Papirdesig
Selve kortet er bygd opp med hvit kartong i fra Bazzill :-)
Kartongen er også svertet med den samme distressen.




Da har dere sett mitt litt utradisjonelle julekort

Ønsker dere en flott dag 
Klem fra Silje Kristin 



Dette prosjektet er sent inn til disse utfordringene:
This card has been entered into following challenges:


Glitter 'N' Sparkle 
# 161 Anything Goes

Craft Your Passions 
# 286 Anything Goes 

Crafting By Design 
# Anything Goes 

Crafting from the Heart 
# 84 Anything Goes 

Crafting With an Attitude 
# 9 Anything Goes

Crafty Friends Challenge 
# 17 Use Your Favorite Colour  
My favorite colour is BLUE <3 

Crafty Girls Creations 
# 8 Anything Goes 

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge 
# Anything Goes, as long it is Christmas









12 kommentarer:

  1. super fint kort du har lavet her

    SvarSlett
  2. Thanks for entering "use your favourite colour" challenge at Crafty Friends with your lovely card.
    Hugs Diane Louise x

    SvarSlett
  3. Great card!
    Thanks for joining us at CraftyHazelnut's Christmas Challenge Extra for November!
    Monica - GDT

    SvarSlett
  4. Beautiful card. Thanks for sharing at Crafting from the Heart challenge

    SvarSlett
  5. Love this beautiful hexagon Christmas card, thanks for sharing in Crafting with an attitude, hope to see you soon!
    Rebecca, DT

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3