søndag 29. november 2015

Christmas Present for Someone Special

Hei alle sammen <3

I dag har jeg lyst å starte med å fortelle dere at dette er min første blogpost med den nye kolleksjonen, Home for the Holydays og jeg er helt i ekstase over at jeg kan ta og føle på på disse nydelige arkene <3 

Today I want to start by telling you that this is my first blogpost with the new collection, Home for the Holydays and I'm thrilled that I can touch and fell these lovely sheets <3



Det er meg, Silje Kristin som vil inspirere dere med tre papirposer som jeg har dekorert. Hele ideen fikk jeg da jeg ville overraske en helt spesiell person med noe som står mitt hjerte nært, min lidenskap <3

Jeg har dekoret tre brune papirposer og alle posene er dekorert med mønsterark fra den nye kolleksjonen, jeg har brukt mønsterark fra paper padden og arkene som er 12x12. Den ene er i brun, den andre er i rød og den siste som skiller seg ut er blå.


It's me, Silje Kristin which will inspire you with three paper bags that I have decorated. The whole idea I got when I wanted to surprise a special person, with something I have close to my heart, my passion <3

I have decorated three brown paper bags and all the bags are decorated with pattern paper from the new collection, I've have used paper from the paper pad and the sheets 12x12. One is brown, the other is in red and the last one that stands a little out is blue.



Den som er min favoritt, er den som er i blå og det er også denne jeg lagde til noen jeg ønsker å glede litt ekstra på julaften <3 

Whoever, my favorite is the one in blue and it is also this one I made for someone I whant to have a special Christmas Eve <3




Fremst på posen har jeg brukt motivet med hjorten på.

On the front of the bag I have used a image with a deer on.



Pynten rundt er barnåler, blomster, kongler, stjerner, frostet bær og osteklut.

The details around are pine needles, flowers, pine cones, stars, frosted berries and cheesecloth.




På baksiden av posen har jeg plassert to knapper med sløyfe i den ene og en flat dott oppå begge knappene. Rundt knappene har jeg brukt brun hyssing for å holde lokket nede. 

on the back side of the bag, I have placed two buttons, a bow in one and a flat dot on the top of the both buttons. Around the buttons I've used brown twin to keep the bag close.



Den som er dekorert i brunt, har mye av de samme detaljene som den blå, men det er noen ulikheter.

The one in brown, has much of the same details as the one in blue, but there are some differences.



Motivet helt fremst på denne posen er en jente i vinterklær, hun er hentet fra ett ark med flere ulike utklipp, Hjorten og nissen er fra det samme arket. 

The images on this bag is a girl in winter clothes, I have cut here out from a sheet with several image. The deer and the Santa Claus is from the same sheet.



Detaljene er de samme, bare at noen av dem er i brunt. Blomsterne er fra Wild Orchids, barnålene var en julepynt som jeg klippet fra værandre så jeg kunne bruke det på dette prosjektet. 

The details are the same, just that some of them are brown. The flowers are from Wild Orchids, the needles was a Christmas decorations that I clippet in pices, so I could use it for this project.



På baksiden er detaljene de samme, her ser du også alle de brune halv perlene som jeg har festet i vert hjørne.

On the back, you can se that the details are the same, here you can also see all the brown half pearls which I have attached in every corner.




God Jul er fra en dies fra kaBoks. God Jul betyr Merry Christmas på engelsk.

God Jul is a dies from kaBoks, God Jul is the norwegian word for Merry Christmas.



Den siste posen og den i Rødt, har jeg valgt å gjøre den om til den posen med ekte julestemning.

The last bag and the one in red, I have chosen to make it with real Christmas Spirit.



Punchen jeg har brukt på alle posene er en punch fra Martha Stewart og heter Eyelet Lace.

The puch, you can see on all the paper bags are a punch from Martha Stewart, called Eyelet Lace.



Posen, mønsterarkene er svertet med Distress Ink Ground Espresso, svertingen er med på å gjøre att alle posene får ett vintage preg.

On the paper bags and on the pattern sheets are all Distresses with Distress Ink Ground Espresso, I do this to give the bags a vintage Christmas / Winter feeling.



Nå har dere sett mine helt spesielle gaveposer og jeg gleder meg til å kunne gi bort de andre to til noen mennesker som betyr mye for meg <3 

Now you've seen my special gift bags and I look forwars to being able to give away the other two for someone that means a lot to me <3 



Ønsker dere en flott start på adventsiden <3 

I wish you all a great sunday <3









SiljeKristin-sign


Dette prosjektet er sent inn til disse utfordringene:
This card has been entered into following challenges:


# 17 JUL 

# 73 Outdoor Scene 

12 kommentarer:

  1. What, these are gorgeous Kristin! I love the idea of transforming regular bags into wonderful Christmas gift bags! Stunning! hugs :)

    SvarSlett
  2. love this bags
    decoration is stunning!
    i am now your follower
    Tine

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Tine <3 I hope you have a great Christmas <3

      Slett
  3. Nydelige poser du har lagd, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

    SvarSlett
  4. Nydelige poser! Skikkelig jule og vinter preg over de!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  5. An amazing collection of cards and bags - love them all

    Thanks for joining us at the Glory of Christmas Challenge.

    Helen x

    SvarSlett
  6. Beautifully done bags. Love all 3.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much <3 I hope you have a great Christmas <3

      Slett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3