lørdag 19. november 2016

Snow White Lanterns

God Morgen 😊

Jeg titter innom denne lørdagen med ett nytt prosjekt laget for Wycinanka 💜
 Denne gangen er det to snøhvite lyslykter i 3D, som jeg skal vise dere.
  

I pop in this Saturday with a new project made for Wycinanka 💜 
 This time there are two snow-white lanterns in 3D I'll show you.

 


Wycinanka har flere ulike bygge sett i 3D, to av disse settene er to lyslykter, den ene som er liten og den andre som er stor.
Lyktene finner du HER i nettbutikken til Wycinanka:

Jeg har valgt å male mine lykter helt hvite med vegg maling. Du kan bruke andre typer, men dette var det vi hadde hjemme.
Grunnen til at jeg ikke har pyntet dem mer enn bare å male dem, er fordi jeg ønsker at de skal kunne passe inn overalt og med tanke på at dette er en julegave 💜
  

Wycinanka has a lot of sets in 3D, that you can build yourself. Two of these sets are two lanterns, one that is small and one that are bigger. The lamps can be found HERE in the online store to Wycinanka: Small - Big 

I have chosen to paint my lanterns completely white with wall paint. You can use other types, but this was what we had at home. 
 The reason I have not decorated them more than just paint them, is because I want them to be able to fit in anywhere, becuse this is a Christmas gift 💜

 


Når alle delene var tørre, har jeg satt dem sammen med med lim.
 Inni mine to lykter har jeg lys som gÃ¥r pÃ¥ batteri.
  

When all the parts were dry, I've put them together with glue. 
Inside my two lanterns I have light that runs on battery power.
 
 

 

1 kommentar:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3