tirsdag 6. september 2016

The Card with all the Buttons

Hei Hei :-)

For en stund siden hadde jeg ett enkelt kort i Ett Trykk, vi skulle følge en skisse, å jeg valgte å gjøre denne skissen om til ett enkelt kort med knapper. 
Skissen finner du helt nederst i denne blogg posten.

  
A while ago I had a single card in a Norwegian Scrapbooking Magazine, The task was that we should follow a sketch I chose to do this sketch into a easy card with buttons.
The sketch will you find in the bottom of this blog post.

 


Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja Design sin kolleksjon som heter Vintage Spring Basics. Jeg har svertet karong og mønsterark med Distress Ink Vintage Photo. Den hvite kartongen jeg har brukt er fra Bazzill.

I alle hjørnene har jeg festet runde flate gule dots, disse kommer fra STAZ.


The Pattern sheets I have used are from Maja Design, from the collection called Vintage Spring Basics. I have blackened the cardboard and patterned paper with Distress Ink Vintage Photo. 
The white cardboard I've used is from Bazzill. 

In all the corners, I fastened round flat yellow dots, these are from Staz.



Grunnen til at jeg valgte knapper er fordi jeg har så mange i ulike størrelser og farger. Knappene er festet med lim og 3D puter.


The reason I chose buttons is because I have so many different sizes and colors. The buttons are attached with glue and 3D foam pads.



Knappene passer også veldig bra til kortet, i forhold til den skissen jeg hadde å jobbe ut i fra. Jeg kunne selvsakt ha vert mer kreativ, lage noe som var mer avangsert, men samtidig så var dette en måte å fortelle at det må ikke være STORT hver gang, man kan lage det enkelt også :-)


The buttons also fits very well on the card, according to the sketch I had to work from. I could make a more creative way to make my project, make something that was more technical. But on the same time I whant to tell that it must not be BIG every time, you can make it easy too :-)


 Ønsker dere en kreativ dag :-)

I wish you a Creative day :-) 


xo xo
Silje Kristin

1 kommentar:

  1. Lovely card, those buttons are gorgeous. Have a good week.
    Valerija xx

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3