mandag 22. august 2016

The New Design Team - Wycinanka

Hei Alle Sammen :-)

Dagen er komment hvor jeg får lov av min lege å sitte på PC igjen. 
Noen av dere vet at jeg ble lagt inn på Sykehus i forje uke, etter to dager, ble jeg sent hjem, å de vet enda ikke helt hvorfor jeg hadde de problemene jeg hadde. Jeg har etter sykehus oppholdet fått beskjed om å ikke sitte med PC eller se for mye på TV, dette fordi jeg ble veldig fort svimmel. Men nå har jeg omsider fått klar signal. 

Jeg vil også få anledningen til å si TUUUUSEN TAKK for all støtte dere har gitt meg de siste ukene <3 Det betyr enormt mye for meg, mer enn hva dere tror <3

Mens jeg lå på sykehus, var det meningen at jeg skulle dele en stor hemlighet med dere, jeg har så langt delt den på min egen facebook side, men ikke her i bloggen min.

Dere skjønner jeg er blitt en del av ett helt nytt Design Team, hos en polsk produsent av wood / shipboards
Å da snakker jeg selvsakt om Wycinanka :-D :-D :-D 


 The day is finally here where I have been allowed by my doctor to sit on the computer again. 
Some of you know that I was admitted in to the hospital last week, after two days, I was sent home and they still do not know exactly why I had. I have after the hospitalization were instructed to not sit with my computer or watch too much TV, so because I was very fast dizzy. But now I've finally got the green light. 
  
I will also get the opportunity to say THANK YOU SO MUCH for all the support you have given me in the recent weeks <3 It means a lot to me, more than you ever will know <3

As I lay in the hospital, it was intended that I should share a large secret with you, I have so far shared it on my own Facebook page, but not here in my blog. 

You see I am a part of a new Design Team, with a Polish manufacturer of wood / shipboards  

Whom else could it be than Wycinanka :-D :-D :-D

 

I det nye Teamet til Wycinanka finner du også mange andre designere.

Jeg anser meg som heldig som får lov til å jobbe sammen med så mange dyktige damer / mann som er å finne i dette teamet her :-D :-D :-D  

Hele listen finner du på bildet under, å allerede nå kan du snike og se inne på de forskjellige bloggene. 

  
In the new team to Wycinanka you can find many others designers. 

I consider myself lucky to be able to work with so many talented women / man who is in this team :-D :-D :-D 

The full list can be found on the image below and already now you can sneak and look inside in the different blogs.

 


Helt til slutt så vil jeg bare si at som designer for Wycinaka i de neste 6 måndene er noe jeg virkelig ser frem til. 


Finally I will just say that as a designer for Wycinaka in the next 6 months is something I really look forward to.


xo xo
DT Silje Kristin

9 kommentarer:

  1. Så hyggelig nyheter. De har masse flotte produkter. Blir spennende å se hva du lager.

    SvarSlett
  2. Kæmpe stort tillykke med det nye DT team ehr, det skal nok blive vildt spændende er jeg sikker på. Og dejligt at høre også, at du har fået grønt lys fra lægen, og er frrisk nok igen til at være lidt mere med. Forhåbentligt er det bare sådan noget som bare sker engang imellem, som ingen rigtig kan forklare, og så mærker du aldrig mere til det, lad os håbe det, og pøj pøj med det hele nu fremover.

    SvarSlett
  3. Gratulerer som Designer hos Wycinaka, gleder meg til å se hva du skal lage ;) Og fortsatt god bedring ;)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye som designer for så mange nydelige chippboards. Det kommer til å bli fantastisk med dine kreative evner 😊😊 For en ære å bli spurt om å få bli med i ett slikt team. Alltid vært min drøm, men jeg kommer nok ikke i nærheten av å lage så mye fint😁 Masse lykke til i teamet og fortsatt god bedring ❤

    SvarSlett
  5. Gratulerer med designer jobben - så spennende!
    Og riktig god bedring til deg - håper de finner ut av plagene dine!

    SvarSlett
  6. Gratulerer som Dt medlem :-) Gleder meg til å se resultatene . Og masse god bedring til deg :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer som "polsk" designer og god bedring 💖💖💖. Ser frem til masse nye og spennende prosjekter fra deg 👍. Stå på.

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Så spennende DT-oppdrag! Gleder meg til å se hva du lager!
    😀

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3